ffeliciajjohansson

Alla inlägg under april 2011

Av felicia johansson - 28 april 2011 19:15

 

[ mobilbild ]


Hej !

Har precis ätit och innan spelade jag fotboll me Samme och Joel , riktigt kul.

Idag hade vi ju prov och jag svarade på alla frågor men jag vet ju inte om det är rätt eller inte. Vi får väl hoppas på de bästa. Imorgon ska jag nog grilla och tälta me Julia , Lovisa och Winnie. Hoppas att de blir kul !   Men jag har inte så mycket mer att säga men ni får gärna kommentera om ni vill att de ska vara en tävlig eller inte   

Pussen♥

Av felicia johansson - 27 april 2011 15:39

  [ mobildbild ]


Hej !

De har ju vart väldigt varm hela veckan så nu är det sommar har jag bestämt. När jag kom hem hade mamma köpt en byxdress till mig , den är jätte fin. Imorgon har vi prov och jag kan inte 3 frågor så jag kan inte blogga mer nu för att jag måste plugga tills imorgon. Vi hörs !

Pussen♥

Av felicia johansson - 26 april 2011 16:20

Hej !

Kom hem från Julia för en halv timme sen.    Vi pluggade till provet om kroppen som vi ska ha på torsdag. Jag längtar absolut inte. men jag är ganska säker på frågorna. I skolan så skulle vi plocka sopor i skogen , fu va äkcligt de va. Jag har inte så mycket mer att säga men jag kanske ska starta en liten tävlig , vet inte riktigt. Vi får se. Men här kommer bilderna som jag lovade er :


             tryck , så ser du de större.


Vet att de inte blev så jätte många , men vi tog över 100 bilder xd

Pussen♥

Av felicia johansson - 25 april 2011 21:52

Hej !

Idag har jag ju vart me Winnie. Vi va på stranden och de va super kul. Vi typ bombade me bilder , haha de va skit kul. På stranden visade jag Winnie vår dans som vi har i dansen och alla glodde , pinsamt.   Vi har iallafall vart ute hela dagen. Jag skippade att åka till mormor och morfar , vi skulle äta där men jag stannade hemma med Winnie isället och grillade , men de smakade kål.   Är inte så jätte duktig på att grilla då men ah. Sen så blev jag jätte sugen på ostbågar så vi gick och köpte de , jag åt nästan hela påsen själv. Gött !   Sen stack vi till lekplatsen och där smög Elias och Filip på oss , så vi typ va lite me de. Jag gick hem vid kvart över 9 ungefär och jag kom på Winnies tya smeknamn " Elefanten Buddha "   Winnie är så himla seg på att lägga in bilderna på sin data så ni får alla bilder imorgon , lovar ! Vet inte riktigt varför jag skrev så här mycket de bara blev så , men jag har ändå inget annat att göra    Men jag ska nog inte skirva mer nu.

Pussen ♥


Av felicia johansson - 24 april 2011 20:47

Hej !

Kom nyss hem från min moster men just nu sitter jag och äter glass , muums   

Imorgon ska jag vara me elefanten Winnie Teow , hoppas de blir kkuullliiiggtt ! Vi ska till stranden och Winnie kommer frysa ihjäl haha. Men jag har inte så mycket att skriva om så vi hörs imorgon.


En bild på Winnie <33 :


 

Pussen :*

Av felicia johansson - 24 april 2011 16:02

Hej !

Jag har riktigt tråkigt nu , sitter hemma hos min moster   Vi var ute och handlade lite och så innan. Vet inte vad jag ska skriva haha , ville bara göra nåt.   Men jag kanske kanske , kanske slänger in ett inlägg kväll.

Pussen ♥ 

Av felicia johansson - 24 april 2011 12:03

Hej !

Kom hem från dansen för ungefär en kvar sen. De va bara jag och Lovisa där så vi fick typ hitta på lite nya steg. I början hade vi styrka jag jag typ dog.   De va skit jobbigt. Men nu ska jag inte snacka mer om de. Idag så är jag jätte sugen på att bada.    Men de blir nog ingen med de. Jag ska nog till min moster sen för att min mamma ska jobba men de är faktist roligare där en att sitta hemma och glo. Nu är det ju bara en dag kvar sen är påsklovet slut. De har gått riktigt snabbt   

Jag kanske slänger in ett inlägg ikväll men kolla så snygg han är :


 


Pussen  ♥

Av felicia johansson - 23 april 2011 19:56

Ville bara säga GLAD PÅSK till er alla från lilla mig !   

ska bjuda på en bild osså :


 

en bild på min älskade beebisar ! (k)


Presentation


Hej , jag heter Felicia och de är jag som driver denna blogg. Min dröm är att bli fotograf och jag älskar att spela basket och att dansa. Om du undrar något så är det bara att fråga och glöm inte att kommentera :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards