ffeliciajjohansson

Alla inlägg den 1 maj 2011

Av felicia johansson - 1 maj 2011 12:47

Hej !

Jag bloggade inte igår för att jag helt enkelt inte orkade.

____________________________________________________


Jag tältade ju me Lovisa , Julia och Winnie i fredags de va tvär kul. Vid typ 7 så kom Krisse och Axel !   Kvällen blev verkligen lyckad men Winnie sa att de skulle komma in en tant i vårt tält och döda oss me kniv. Jag och Lovisa blev skit rädda   Lovisa fick jätte ont i sin mage vid typ halv 1 så vi gick in och la oss på vinden istället. Julia pratade i sömnen och sa att jag va dum haha   

Men här kommer de lite bilder :


             


______________________________________________________________


Jag och Felle ska sticka till arosfortet me Samme snart och de kommer bli kuligt !

Jag kommer att ha en bloggpaus tills nästa måndag för att jag kommer inte att hinna blogga.

Pussen♥

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej , jag heter Felicia och de är jag som driver denna blogg. Min dröm är att bli fotograf och jag älskar att spela basket och att dansa. Om du undrar något så är det bara att fråga och glöm inte att kommentera :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards