ffeliciajjohansson

Alla inlägg den 17 maj 2011

Av felicia johansson - 17 maj 2011 19:08

  

Haha , en bild på mig , mamma och min bror Hannes

Hej !

Har precis ätit och för typ en halv timme sen så pluggade jag. Just nu så tittar jag på " Miljöhjältarna " haha , de är faktist rätt bra  Om en stund ska jag äta kladdkaka med grädde , mums ! Men vi ses imorgon.

Pussen (k)

Av felicia johansson - 17 maj 2011 15:09

Hej !

Skola som vanligt idag och jag och Julia fick lite damp på varandra. Men de blev bra igen   När vi hade slutat skulle jag sätta på mobilen men jag hade glömt min pin-kod så jag provade 2ggr men de va fel. Tänkte att jag skulle gå hem och kolla i mina pappren om mobilen men de stog bara 7211 och då chansade jag på det. Men gissa , jo de va fel. Så nu måste jag trycka in nån annan kod.   Men de får mamma hjälpa mig med när hon kommer hem. Idag så måste jag plugga till provet som vi ska ha på fredag och till de andra provet som vi ska ha i nästa vecka , mycket prov blir de -.- Vi får väl hoppas att de går bra denna gången också , hade ju alla rätt på de förra provet om kroppen   Juste , ingen har ställt någon fråga på min frågestund så då blir de ju inga svar heller. Besviken jag blev trodde att de skulle komma in många frågor , men de är inte försent alla svar kommer ju på fredag. Imorgon är de onsdag och vi slutar kl.15.00 , blää ! Men vi ses imorgon !

Pussen (k)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej , jag heter Felicia och de är jag som driver denna blogg. Min dröm är att bli fotograf och jag älskar att spela basket och att dansa. Om du undrar något så är det bara att fråga och glöm inte att kommentera :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards