ffeliciajjohansson

Alla inlägg den 19 maj 2011

Av felicia johansson - 19 maj 2011 18:50




Hej ! Fick bli en jääätteee söt bild på Lovisa ! Sitter hos Lovisa som ni kanske märkte , haha !   Vi va typ ute innan och vi hade skrattkrig !!   ville bara säga de och en till sak " LOVISA BAUER , DEN SÖTASTE TRÖGA UNGEN EVER " hahahaha , hon är inte så glad poå mig nu. Men jag älskar dig ! <3333333

Pussen (k)  

Av felicia johansson - 19 maj 2011 14:58

 

Hej ! Det fick bli en bild på min katt som inte finns längre :/ Veckan har gått riktigt snabbt. Imorgon är det fredag igen , soft !   Imorgon har vi prov också. Fy asså , hatar prov. Vi fick reda på idag att vi bara har 15 dagar kvar i skolan för att vi är lediga en hel del. Men på de 15 dagarna ska vi ha ungefär 6 prov.   Men det bästa är att vi inte kommer ha fler läxor för att vi ska kunna plugga till proven. Snart ska jag och mamma sticka till Lovisa och hennes familj för att vi ska ha nåt möte där och snacka om klassresan som ska va till gårdskampen. Men jag har inte så mycker att säga , så jag kanske gör ett litet inlägg när jag kommer hem från Lovisa   

Pussen (k)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej , jag heter Felicia och de är jag som driver denna blogg. Min dröm är att bli fotograf och jag älskar att spela basket och att dansa. Om du undrar något så är det bara att fråga och glöm inte att kommentera :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards