ffeliciajjohansson

Alla inlägg den 16 maj 2011

Av felicia johansson - 16 maj 2011 19:58

Hej !

Sitter och dricker ice tea , de är riktigt gott !   Sitter och chattar me Lovisa , Winnie och Julia också. Innan så va jag och Hannes ( lillebror ) och åt på Sibylla. När vi va på väg hem så hade jag fanta kvar och Hannes kastade de över mig   HAHA men de va kul ! Julia håller på att göra en header till mig så de kommer nog upp en lite senare.

Pussen (k)

Av felicia johansson - 16 maj 2011 15:03

Hej !

Idag va de skola igen som vanligt. Gjorde inget speciellt men på sista lektionen så hade jag och Julia papperskrig , HAHA   Julia förstörde mitt papper så jag fick skriva om allt  & Jag och Julia fick värsta skrattanfallet.


Jag ; hallå ? tjära stavas me tj

Julia ; de gör de fan heller , ska vi slå vad elr ? ;s

Jag ; em visst ?


och gissa vad ? hon fick skriva om , HAHAHAHAHAHAHHAHA   Så hon blev typ skit sur. Men ah. På väg hem från skolan så vi skulle jag och Julia gömma oss för Lovisa men när vi skulle kolla om hon kom så såg hon oss -.- De blev verkligen lyckat ju !


Men ska bjuda på en liten bild från skolan :



   


HAHA , världens bästa bild   

Dagen har vart den roligaste på länge !!


Pussen (k

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej , jag heter Felicia och de är jag som driver denna blogg. Min dröm är att bli fotograf och jag älskar att spela basket och att dansa. Om du undrar något så är det bara att fråga och glöm inte att kommentera :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards