ffeliciajjohansson

Alla inlägg den 9 maj 2011

Av felicia johansson - 9 maj 2011 19:40

Hej !

Igår sa jag ju att bilder skulle komma igår kväll. Men de blev inte så för att Winnie la inte upp de på hennes blogg så jag kunde inte ta de   Men idag va de skola igen , ååhh. Men de va rätt okej för att jag fick träffa Julia !   Efter skolan va jag me Winnie , så sålde bullar och kakor på torget. Sen kom hennes pappa och sa att de skulle till göteborg. Så Winnie ba " snälla , kan vi inte åka till Liseberg ? " fast på mandarin så vi typ åkta till göteborg men när vi hade kommit halv vägs så kom vi på att Liseberg inte va öppet idag. Så jag och Winnie fick lite damp -.- Sen stack vi till tylösand för att vi skulle äta , men då va inte de heller öppet. Men vi gick lite på stranden.   Så vi åkte upp till max och åt där istället. Och nu sitter jag här. Vet inte varför de blev ett så långt inlägg men de kommer 3 bilder från torget :


     

Vi tog några bilder på stranden också , de kanske kommer upp om Winnie lägger upp de på sin blogg.


Pussen ♥


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej , jag heter Felicia och de är jag som driver denna blogg. Min dröm är att bli fotograf och jag älskar att spela basket och att dansa. Om du undrar något så är det bara att fråga och glöm inte att kommentera :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards